Sharm el Sheik, Here we come!

Jag är så otroligt glad just nu & jag är inte den enda. Eller hur Michelle? :-) Det är bara några timmar kvar tills jag befinner mig i det klimat jag trivs som bäst i med min bästa vän. Imorgon bitti flyger jag och Michelle till Egypten för en veckas sol & badsemester ♥ Vi har sett fram till den här semestern länge nu och ingen av oss kan fatta att det snart är dags. Snart befinner vi oss i Sharm för första gången i våra liv. Detta skall bli så roligt, en hel vecka i värmen, vid varmare breddgrader, all inclusive och bad med en utav mina bästa vänner! :-D Jag längtar så jag spricker. NU är allt packat och klart och jag är redo för att åka, hoppas jag inte glömt något bara. Har en tendens till att alltid packa ner för mycket så förmodligen har jag fått med mig allt och lite till. Blir att lägga sig tidigt idag och se hur många timmars sömn jag lyckas få, är så spänd så det blir nog inte så många! 
 
 Kan även berätta att det är en sjuk lättnad efter skoldagen idag då allting äntligen är färdigt med projektarbetet. Känns så otroligt skönt att äntligen kunna lägga det bakom sig. Idag hade vi redovisning av arbeterna inför tvåorna (eller ah typ 8 st tvåor som lyssnade) :-D Nu är hela PA momentet över och inlämnat och det är bara att ta tag i det sista nu, Slutspurten innan ... STUDENTEEEEEEN! (y) 



Kom ihåg mig?