Skolfotodag!

Tjenare ni fina. Idag är det torsdag, det är kallt och det regnar men jag slutar tidigt i skolan idag så det gör att dagen helt plötsligt blir så mycket bättre! Jag fick även mina Calvin Klein klockor av pappa igår så jag är typ SÅHÄR lycklig just nu! Imorse missade jag 90% av spanskan då jag var hos tandläkaren och fick min tand lagad som gick sönder när jag tuggade på pärlsocker (a) Tror ödet försöker säga till mig att jag inte skall äta godis hehe men det är ju så gott så ibland kan man ju inte låta bli. (y)
 
Idag klockan 10.20 tog vi årets skolfoto till skolkatalogen. Helt sjukt att vi är sistaårselever nu och tar studenteeeeeeeeeeeeeeen om mindre än 247 dagar! Nedräkningen är i full gång och vi är taggade som aldrig förr. Iår tog vi därför inga enskilda foton då de tas när studenten börjar närma sig med studenkläder & mössa! 
Här kommer bilden från skolfotodagen i 2an, efter vi varit i England. 
 
Och.. här är bildern från idag! ^^ Någon skillnad? De flesta fick typ stå på samma platser som sist. Haha :D



Kom ihåg mig?