Sammanfattning av den dåliga uppdateringen!

Ja, hej och hå älskade blogg & förlåt för att jag är så otroligt dålig på att uppdatera just nu. Som sagt lovade jag att lägga ut receptet på pannkakstårtan jag och Clara gjorde i onsdags men ja (som ni som väntat på den förmodligen har märkt) så har jag inte hunnit och det ber jag om ursäkt för. Nu i alla fall är det lite lugnare tempo i mitt liv, de flesta läxorna är avklarade och jag har några extra minuter över som jag kan börja spendera här! :D Just nu har skolan börjat komma igång, det är fortfarande helt sjukt att vi redan gått 1 månad i skolan. Känns skönt att veta att höstlovet närmar sig med korta steg men innan vi vet ordet av lovar jag att den är här! Denna veckan har varit kaos, haft saker att göra HELA tiden så har verkligen inte haft någon tid över då all tid spenderats i skolan, ishallen eller hemma för att sy på min nya långprogramsdräkt som måste hinna bli klar till i helgen då jag har min första tävling för säsongen. Tävlingen är i Landvetter både lördag och söndag vilket skall bli riktig kul att äntligen få tävla. Helgen som var fick jag jobba för Julia på Willys eftersom hon fortfarande är sjukskriven så jag fick tider både lördag och söndag. 
 
För de som följer mig på instagram vet redan att det spökar på Willys men jag tänkte att jag berättar det här också! Det var så sjukt läskigt för eftersom jag börjar 06 på morgonen, en timme innan alla andra börjar är jag nämligen ensam i affären, förutom Securitas killen som öppnar och larmar av åt mig. I alla fall... Jag var på väg mot lagret för att hämta bröden från Dahls så tycker jag det låter som att någon står och packar upp varor vid kassorna så jag tänkte "aha men då är någon här innan mig idag" så jag traskar bort dit för att se vem det är.. När jag kommer dit så är det HEEELT släkt & INGEN DÄR!! :OOOOO Helt sjukt vad rädd jag blev, sprang typ runt i panik i typ en halvtimme innan jag kunde fortsätta jobba! Var så sjukt rädd, ville typ gömma mig någonstans! :) Haha! Lördagen spenderade jag med min underbara barndomsvän Amanda som jag inte träffat på alldeles för länge, tillsammans har vi alltid grymt kul och det hade vi även nu i helgen. Vi åt tacos, bakade kladdkaka och kollade på f1 roliga musikvideos och Transformers! 

Tyckte det passade bra med en bild på mig och en utav mina bästa vänner! ♥ Du är guld värd. 
 
Denna vecka kommer spenderas mestadels av tiden i ishallen för att förbereda och träna inför tävlingen! Nu skall det taggas för att kunna prestera så grymt som möjligt på tävlingen. :D Nu sitter jag i soffan med huvudvärk, kollar x-factor och letar efter bra hotell för min och Sofias vistelse (projektarbetsresa) i Thailand över jul, nyår och början av januari. (y) Hittar många lockande erbjudanden, kanske stannar året ut? ;) Ne jag skojade, men vi hörs imorgon för nu börjar jag bara ordbajsa känner jag! Ha en super trevlig kväll, kram! ♥



Kom ihåg mig?