Livslycka!

Tänk att vissa saker kan göra en så ledsen och vissa saker göra en så glad. Ta mig tillbaka till när livet var så lätt, när man gjorde vad man kände för för stunden och när man slapp vara ledsen. Man sket i alla motgånger, la dem åt sidan och istället fokuserade på allt som gjorde en glad och lycklig. Motgångar och ledsamheter var så långt bort och leendet satt på läpparna dygnet runt. 
 
Ta mig tillbaka till stunden detta fotot togs, jag var så lycklig, så sjukt lycklig. Vi stod som överlägsna segrare i en hockeycup i Tibro.Jag blev matchens lirare och kände att hela världen var min. Innan finalmatchen trodde vi att vi skulle komma tvåa, men tillsammans med varandras pepp tog vi oss till vinsten. Då vi vann över Rönnhäng med 4-3 från att matchen tidigare förlorat. Vi sket i förlusten och bara fokuserade på att göra allt vad vi kunde för att ta hem vinsten! En dag jag aldrig kommer glömma, jag var så glad, så oerhört glad! ♥



Kom ihåg mig?