I love the way your skin fit so well..

Vi har kommit till den dödlig onsdagen, ännu en gång. Det känns som jag hela året kommer klaga varenda gång det är onsdag! Att börja skolan 8.35 och sluta 16.00 är INTE roligt vill jag lova. Den dötid man bara sitter av i skolan är verkligen seg. Man bara väntar på att få sluta och åka hem! Idag har vi bara tråkiga lektioner, förutom projektarbetslektionen som vi precis hade. Men nu har vi precis haft lunch och det återstår bara tråkiga lektioner tills klockan 16. Idag kändes projektarbetet bra, då jag äntligen kommit igång och börjar nu förbereda inför resan som jag verkligen ser fram emot. Det kommer bli mycket jobb innan resan men det kommer vara SÅÅÅ värt det känner jag redan nu. ♥
 
Idag är jag ledig från träning, som jag är varje onsdag fram tills nästa eller nästnästa vecka då vi kommer ha ett morgon pass innan skolan uppe i ishallen som jag ser fram emot. Att träna på morgonen är så otroligt skönt då man kommer igång ordentligt på dagen och frukosten smakar så mycket bättre efter man tränat! Ikväll skall hela konståkningen samlas hos Jeanette för att äta gemensam kvällsmat, mysa och sova hos henne tills imorgon. Ser fram emot en super mysig kväll, kommer bli grymt. Ha en bra dag, kram på er.



Kom ihåg mig?