Wonderful friday, hello weekend! :D

Wopwop säger jag bara & att jag älskar fredagsmorgonar! Jag är så lycklig över att det äntligen är helg igen, ska bli så skönt och så roligt. Jag har mycket roligt att se fram emot så det känns redan nu som att det kommer bli en bra helg. Det allra skönaste är att vi knappt har några läxor (peppar peppar) så jag slipper ägna hela söndagen åt plugg. Idag bär det av till skolan med min privat chafför, ne jag skoja men min kompis som har körkort erbjöd skjuss idag vilket jag verkligen uppskattar då jag slipper åka en halv timme tidigare bara för att ta bussen! Fredagar i skolan består av två lektioner, lyxigt schema som vi har - alltså slutar vi klockan kvart över 11 vilket känns härligt och även som att helgen börjar redan på fredagen! (y) 
 
Efter träningen kanske det bär av hemåt, eller så hittar jag på något annat i Stenungsund måste ju i och för sig fixa lite saker till helgen men det brukar lösa sig annars med! Men det är faktiskt skönt att komma hem en stund på fredagar innan träningen bara för att chilla men får se hur det blir! Vid 17 är det träning och sedan har Stingers match efter oss så får se om jag stannar och kollar lite på den eller om jag drar mig till Clara. Idag har vi planerat en riktig myskväll framför x-factor, någon bra film och bara vara! Imorgon vid 06 ska jag jobba på Willys så förhoppningsvis blir det en tidig kväll eftersom jag nu två dagar i rad kommit i säng ovanligt sent :P På lördag efter jobbet blir det utgång till Berså med Clara och Jeanette vilket skall bli riktigt kul. Jag ser fram emot hela kvällen då vi först kommer vara hemma hos Clara och sedan åka in i lagom tid! Nattamat på donken är givet och jag längtar även till den hahah så sjukt gott med nattamat, slår ALLA andra måltider, helt klart! ♥
 
Idag har vi skriftlit "prov" i spanskan med, men jag är förberedd och det känns bra så det skall nog gå bra hoppas jag. Under tiden jag väntar på min skjuss äter jag frukost framför MTV BREAKFAST CLUB och drömmer mig bort till mitt paradis, till tropikerna, solen och värmen! :D



Kom ihåg mig?