Wednesday kills both ways

Ja som alla förmodligen vet så är det onsdag idag, jobbigaste dagen i skolan på hela veckan - som jag berättat förut! Idag blev det att plocka fram vantarna, halsduken och tjocktröjan för imorse var det riktigt kallt. Som tur var blåste det inte särskilt mycket vilket gjorde att det fortfarande var behagligt med en morgonpromenad till skolan. Sitter på första lektionen som alltid är lika ointressant eftersom det är onsdag haha - tror jag måste byta inställning till onsdagar annars kommer dessa dagar plåga mig till tusen under resten utav skolåret haha. ♥
 
Jag kan erkänna att jag faktiskt inte brukar längta till vintern, men idag kändes det nästan som att det var lika kallt som de där underbara vinterdagarna när solen skiner och snön blänker på marken. De dagarna är så vackra så om det endå ska vara så kallt som det är nu kan väl lika gärna den vackra snön komma? 



Kom ihåg mig?