Gott grym helg!

Ännu en vecka avklarad, nu är dt början på en ny, ännu en grym helg & jag längtar redan till nästa! ♥ Veckan som gått har gått riktigt fort och varit väldigt rolig. Det har hänt nya och spännande saker & jag har hunnit med att göra mer än vad jag brukar hinna med under vardagarna annars! 
 
I lördags var det utgång som gällde för mig, Clara, Jeanette, Michelle & Catrine vilket blev riktigt lyckat. Vi var på Berså fram till klockan 03 och åkte sedan på efterfest hos en kompis där vi badade jacuzzi långt in på söndag morgon. Vi badade från halv fyra till typ sju på morgonen haha för det var så skönt att ingen ville kliva ur (y) Vid åtta tog jag & Clara bussen tillbaka mot Stenungsund och gick och lade oss för att sova klockan halv nio på morgonen! Lagom trötta då, nästan så trötta att tröttheten gått över och man är pigg, haha eller så var det för Clara i alla fall, jag somnade som en stock då jag även hade gått upp på lördagmorgon redan klockan fem eftersom jag jobbade. Men som sagt så lever man ju bara en gång så varför inte ta vara ordentligt på dagarna? Hela söndagen spenderades i OnePiecepyjamasen, filten, fåtöljen framför TVn, tror knappt vi rörde oss något förutom när vi gick fram- och tillbaka till Willys för att köpa mat haha! ♥
Bild från februari förra året, på Beatas födelsedagsfest! 

Efter middag var jag tvingad att krypa ur min underbara pyjamas för att skutta i träningskläderna, då det var dags för dagens första/sista och enda pass uppe i ishallen! Tränade bara 1 timme men det kände jag att det räckte eftersom jag även har morgonträning på måndagsmorgon så jag åkte hem och vilade upp mig för idag istället! Kom hem runt nio, gjorde mina styrkeövningar innan jag kröp till kojs och somnade direkt. Vaknade riktigt utvilad vilket var skönt, t.om. en kvart före alarmet skulle ringa vilket förmodligen bara är positivt då jag trodde jag skulle vara helt död i morse. Nu sitter jag i skolan, lagom trött efter morgonpasset och första lektionen börjar med film - bästa starten på dagen. Två lektioner återstår sen promenerar jag vidare upp till ishallen för dagens andra ispass och sedan väntar dans timmen efter det. Ikväll kommer jag förmodligen också somna gott, fast efter halv åtta hos mig förståss. Kram på er ♥



Kom ihåg mig?