Back to reality!

Idag var det dags för mig att lämna underbara Stockholm efter en awesome helg för att åka tillbaka hem till Göteborg. Efter en timmes försening på Stockholms central sitter jag nu på tåg 107 påväg söder ut för att komma tillbaka till verkligheten. Att kalla denna helgen grym och fullspäckad är en underdrift ;) Inte haft en lugn stund då helga helgen varit fylld av f1 roliga saker! Igår på dagen åkte jag med Vanessa till lokalen där kvällens fest skulle äga rum för att göra i ordning allt & se så allt funkar, lampor, ljud etc! Sedan åkte vi hem till henne, åt och gjorde oss i ordning för kvällens Halloweenfest. Vid klockan 19 åkte vi dit för att fixa i ordning de allra sista och möta upp några andra kompisar. Klockan 20 började folket komma, som var grymt utklädda och på bra humör, kvällen blev grymt lyckad och var verkligen hur kul som helst! Klockan två fick vi ut alla, låst lokalen, städat & åkt hem. Skönt att vi fick städat allt på natten så vi slapp städa idag. Vaknade idag av att Vanessas larm ringde, hon hade redan varit i lokalen för att lämna tillbaka nyckeln & snäll som hon var lät hon mig sova enda till 12, haha jag vaknade inte ens när hon gick upp haha snacka om att jag var trött! Båda två känner nu av att helgen som varit tagit på oss båda haha, känns nästan som att vi tränat hela helgen och kroppen känns tung och sleten haha! (a) Frukost idag blev inne i stan, i Kungshallen då jag åt thaimat (såklart) och Vanessa åt pizza! Känns så tråkigt att åka hem nu, har verkligen trivts med Vanessa i Stockholm & blivit jätte omhändertagen av hennes underbara familj! Vill helt klart åka tillbaka snart igen, Stockholm är faktiskt inte så jättelångt bort, tar ju bara 3 och en halv timme med tåg så det är ju inte så farligt. Det enda som hindrar en är ju skolan & att man har så fullt upp hela tiden..

Hoppas ni har det bra där ni är & att eran start på lovet börjat lika GRYMT som min! Helt klart den bästa och mest fartfyllda helgen på länge! Tack Vanessa för allt, du är BÄST <3 Saknar dig redan sjukt mycket, känner direkt av att ditt sällskap saknas för det är helt tyst på tåget... Hade helt klart behövt ditt ständiga tjöt <3 <3 Puss

Saknar dig med..! <3




Kom ihåg mig?