Vänt på dygnet.. Förmodligen!

Ja.. Att ligga och tänka på att man inte kan somna kanske inte är det bästa sättet när man faktiskt inte kan sova... Åh jag blir så frustrerad, detta är så ovant - inte likt mig alls. Jag har aldrig haft problem med att somna innan utan snarare tvärtom, jag är aöltid den som somnar först och så fort jag lägger huvudet på kudden! Varför ska jag inte kunna sova ku helt plötsligt? När jag till och med är skit trött?! Det har varit så två dagar i rad nu & jag får snart damp! Hur mycket jag än försöker så kan ja verkligen inte somna. De två senaste nätterna har jag gått och lagt mig tidigt, runt halv 10 men somnar ändå inte förens runt två.. Vad fan ska jag göra?

Förmodligen har jag väl bara vänt på dygnet sjukt mycket efter helgen i Stockholm och under höstlovet då det blev väldigt många sena kvällar & långa sovmorgonar hehe men fan varför var jag så dum för det är ju nu jag får igen för det... Dumma mej! Ne, nu fan ska jag somna annars går jag upp och spelar wii tills skolan börjar imorgon! ^^




Kom ihåg mig?