Så jävla typiskt...

(Skulle publiceras i tisdags)Ja det är ju så jävla typiskt att man skall bli sjuk nu... Jag har inte tid för att vara sjuk, jag orkar inte vara sjuk - det är jobbigt och tråkigt! Har fullt upp hela dagarna så jag har inte tid för detta!

Vaknade inatt runt 3, med jätteont i halsen och helt svettig.. Gick upp och gjorde i ordning lite varm choklad för att lindra halsen för halstabletterna var slut. Kändes bättre med en gång, varm choklad i mitt hjärta! Låg vaken till fyra och sedan somnade om. Vaknade med ännu ondare i halsen & svettigare klockan sju då jag inte kände för att gå till skolan. Dock var jag tvungen att pallra mig dit, eftersom vi hade matteprov idag på morgonen - det första matte c provet som gick bättre än förväntat! Kändes skönt att jag gjorde det så jag slipper göra det senare (om jag inte för göra omprov då) hehe ;) Efter matten fick mamma hämtat mig, jag fick sjukanmält mig, vi handlade och åkte hem! Jag måste vila upp mig för imorgon kände jag. Går till 16 och har 5 lektioner så jag känner att det blir jobbigt om jag missar dem för då ligger man så mycket efter. :/

Med en nutellamacka och en klementin i magen skall dagen spenderas i myskläder nerbäddad i soffan med Gossip Girl i knät och samtidigt knarka halstabletter. Tänker inte röra mig mer än till köket och tillbaka idag! Måste bli frisk till imorgon för då skall jag spela hockey (y) Yeah!

Grattis till min underbara vän Alex som fyller 18 år idag med! Nu får han tippa lagligt - swag! :) <3




Kom ihåg mig?