Beautiful wintertime!

DET ÄR HELT SJUUUUKT ATT DET ÄR SISTA NOVEMBER IDAG - den allra sista dagen i november månad. Imorgon när vi vaknar upp är det liksom första december och det innebär att del 1 av årets julkalender "Mysteriet på Greveholm" visas. Jag är så spänd över hur den kommer att vara, jag hoppas verkligen att den kommer vara så bra som originalet för 20 år sedan. Förmodligen kommer den inte vara det då det typ aldrig är någon kopia som är bättre än originalet, men jag håller tummarna! Wooho, jag älskar december, jag älskar julkalendern, jag älskar allt som har med julen att göra, allt pyssel, allt julbakande, alla julklappsköp, alla tända ljus, isen på sjöarna, julstämningen, all doft av jul som finns vart man än går, alla glada miner och all den fina snön. ♥ 
 
Jag är så himla glad just nu, allt känns så skönt. Jag mår bättre än bäst och jag har de allra bästa kompsiarna i hela världen. Jag har så mycket roligt att se fram emot och jag fyller snart 18 år! (y) 
 



Kom ihåg mig?