Återigen tävlingsdags, destination Malmö!

Korta gick kasst men vem bryr sig!? Gjort är gjort och nu blir det att istället glömma det och fokusera på att åka långprogrammet imorgon så mycket bättre! :) Detta vet jag att jag kan, ska visa vad jag går för! ^^

Jag verkligen älskar att bo på hotell, så härligt! Man kan slänga allt man har runt säg, gå från rummet med obäddad säng, möblera om, gå på toa med öppen dörr, spela hög musik, chilla och göra va fan man vill - det bästa av allt att ingen kan säga åt en att göra si eller så! Valet är upp till mig & JAG bestämmer vad jag vill göra #swag :)

Jag var såpass påhittig och smart idag att jag snodde täcket & kuddarna från den andra sängen här på rummet och la de i min säng så nu ligger jag här på rummet med två duntäcken, 4 kuddar och hög musik - livet är så härligt! Dessa stunder är heeeelt grymma! Om 6 minuter knackar Duse på dörren och vi drar iväg för att käka lite middag innan vi skall tillbaka till ishallen för att heja på herrarna när dom åker! (Y)




Kom ihåg mig?