Våriga maj, återigen måndag!

Det fasanfulla Cooper testet som jag länge fruktat är äntligen över.
Imorse sprang vi 2 km, 5 varv runt och runt och runt på en friidrottsarena som helt klart tar kål på en MENTALT. Det är så mentalt jobbigt att bara springa runt och runt och runt och se samma saker och samma skyltar om och om igen. Men jag tog mig iallafall runt på 08.52 som var lite sämre än förra året men mitt mål var iallafall att springa under 09 minuter eftersom jag inte ens kommer ihåg när jag sprang sist. Trodde det skulle gå mycket sämre, men tur att det blev över förväntan iallafall. På matrasten promenerade jag och Aliz till torget då jag köpte min älskade Calippo Shot medan Aliz tog en kaffe vi satte oss vid bryggan i solen men när det blev för blåsigt satte vi oss inne istället. Nu sitter vi på lektionen och har svenska då bara en lektion återstår i eftermiddag som är naturkunskap innan vi slutar för dagen.

Idag efter skolan blir det att åka in till stan för att möta upp Fannii & Josefine och det förvånar mig inte ett dugg om jag kommer hem med en sådan här gosig sak! Jag hoppas även att pappa tar sig tid att åka in och hämta ett nytt SIM kort till min mobil så att den kan börja funka igen (y) Peace
a
a
a
ÄR DE INTE HUUUUUUUUUUUUUUUR SÖTA SOM HELST?! Fatta hur mysiga dem är. :o Då kan jag ha denna byxdress underst, sedan min onepiece pyjamas över och sedan onepiecen överst - sååå grymt! ♥

Vart köper man dom?? :-)




Kom ihåg mig?