Välkommen våren!


Jag verkligen ÄLSKAR Sverige när vädret är som det är nu. När man faktiskt kan sitta ute och sola - man får en sådan energi kick så fort solen kryper fram och man blir så mycket gladare & påhittigare. När det är regnigt, grått och disigt vill man ju bara krypa ner under täcket och försvinna för en stund men när solen kommer & det är varmt vill man ju inget annat än att vara ute hela dagen & hitta på saker! :)

Igår på morgonen tog jag en lååångpromenad med Asta, över 2h var vi ute i det fina vädret och det var verkligen hur skönt som helst. En promenad för att rensa tankarna & få röra på sig sedan efter en stund skruva upp volymen i headset - det går inget upp emot! När jag kom hem åt jag frukost ute på balkongen och sedan satt kvar och bara njöt av vädret i bikini. Fick även hunnit med att storstäda igår så nu är hela huset glänsande rent, känns så skönt. När middagen sedan var klar & uppäten tog jag mopeden till Fanni då hon och jag snörade fast inlinsen på fötterna och åkte in till Stenungsund (som ungefär är 8 km) sedan satte vi oss på bryggan med en dricka i handen innan vi sedan efter cirka en timme åkte tillbaka hem! Härligt med motion på över 1,5 mil. Det gjorde vi bra, vi hann även äta kvällsmat innan jag var tvungen att dra mig hemåt! <3 En underbar kväll som jag inte hade velat spendera på något annat sätt :D Peace




Kom ihåg mig?