Jag älskar dig!

Spenderar hela helgen med min allra bästa vän i hela vida världen. <3 Inget jobb på hela helgen vilket är riktigt skönt - kommer inte ens ihåg senast jag var ledig en hel helg. Nu skall det tas vara på tiden, snart dags att ta inlines in till Stenungund i OnePiece pyjamaserna och käka lunch & köpa en ny choklad till Fannis mamma eftersom vi (råkade) äta upp hennes ^^ hehe (a) Jag kan även passa på att berätta att min mobil har fått fnatt, det står "ingen service" överallt & jag inväntar ett nytt SIM kort från Telia -.- Därför är jag okontaktbar tills imorgon eftermiddag! Peace

Btw: Åt förövrigt världens godaste frukost idag efter att vi motionerat till Tempo för att köpa ingredienser! Fanni som är "the worlds best omelette maker" lyckades tillaga de ultimata omelettpannkakorna som vi mumsade med en stund! :)




Kom ihåg mig?