Våren närmar sig!

Försov mig i morse så det fick bli en jogging tur till bussen, hann precis tur som jag hade! Har varit seg på att gå till bussen hela veckan om jag ska vara ärlig - har gått ut lite för sent hela tiden, tänjer på tiden och utmanar ödet lite känns det som. Kommer nog inte dröja länge för ens jag faktiskt står vid vägkanten och inte hunnit fram till busskuren dåbussen susar förbi men ah, då är det ju rätt åt mej hehe!

Idag hann jag faktiskt med att packa ner glajorna så en promenad i solen sen hade varit härligt. Hinner åka hem innan träningen idag vilket är riktigt skönt. Måste även hinna med att handla lite tillbehör till tacosen vi hade tänkt att äta med familjen ikväll. ♥ Nu när vädret är så skönt, solen skiner och våren börjar nära sig har mitt shoppingbehov satt igång, jag är så sjukt sugen på att shoppa.

Behöver lista:
Skinnjacka - vill gärna ha förra årets Kenza jacka eftersom jag tycker den är finast.
Skinnväst - som jag kan ha till jeans shorts, over-size linne och uggs. 
Jeans shorts - eftersom mina från förra året är för stora.
Tunikor - älskar söta tunikor, man kan ju aldrig ha för många... right? ;)
Jeans - köpte mörka jeans förra året, haha bara därför vill jag ju såklart köpa ljusa iår...
Vårjacka - så jag slipper gå runt med den klumpiga vinterjackan.. 
Bralet - till jeans shorts, uggs och skinnjackan!


a

a

Shortsen hittar ni på Topshop! :D

Sv: Jaa! ;)

Sv; Haha :) Jag har box 1 i filmhyllan och säsong 5 på datorn :) Eller så mycket som kommit ut iallafall :)

Ja jag var faktiskt på väg men insåg en dag att jag förtjänade bättre å ja längta upp t norrland :) ja hon var en av många, en fanns där hela tiden via facebook också ringde fastän han jobbade i korea å de. han bet resan upp åt mig för att jag skulle ta mig därifrån :) allt bra med dig annars då gumman? :) kram

Önskar dig en bra dag! :)

De shortsen är så snygga!



Svar: Va gött! Jotack, de är bra med mig med. Ja jag ska faktiskt göra en hel del kul i helgen. Ska du?:D

jag följer dig nu som nr 24 :)

tack så jättemycket fina du! :)

Såg att du hade gjort ett bloglovin byte med en annan bloggar så tänkte att du kanske vill göra det med mig också ? om inte så ber jag om ursäkt :)



Förövrigt har du väldigt fin blogg !

Haha bara ut och shoppa nu då! :D

Hej!

Just nu har jag frågestund på min blogg. Det vore jättekul om du skulle vilja ställa några frågor ;) direkt länk till inlägget http://nnathalieanderssons.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

kram! ♥

Svar: Jag förstår dig! Jag gillar inte heller att handla från nätet..



Låter som en toppen helg! Vad jobbar du med då?:)




Kom ihåg mig?