Välkommen våren - 10 grader plus

Lyckan som uppstår när man drar upp rullgardinen, solen skiner och termometern visar 8 grader plus.På tisdagar börjar jag även klockan 10 vilket gör att jag har goood tid på mig att äta frukost och göra mig i ordning vilket är riktigt härligt, tycker nämligen inte om att stressa vilket jag fått göra varje dag de två senaste veckorna hehe! Idagblir det på med shorts, men dock inte bar bent :/ Än så länge är det liiite för kallt utan strumpbyxor, men det blir glajorna på & även mina efterlängtade vår uggs! Äntligen kan jag börja använda dem när mestadels utav all lera, gegga o vatten är borta ur marken.

 


Riktigt roligt att se att så många redan besökt min blogg idag, innan jag ens hunnit vakna! Super trevligt med intresserade läsare, nu sitter jag på bussen till skolan & har en jobbig mattelektion framför mig :/ Men jag överlever nog, vi hörs senare! Peace.

Blir en lugn dag :) Jobbar till klockan 16 och sen ska jag hem för att ta det lite lugnt och fixa in lite på Tradera! Ikväll personalmöte och såklart tv-tisdag! Top model, DHW och Big Brother :) Kram

inga planer änny :) men ska jobba och resa _:D

Åh, tack!



Vad härligt med vårväder.

skönt att höra :)jo de är helt okej med mig :)



va har du för dig ? :)

DHW börjar klockan 21.00 på Kanal 5 :) kram

Hallo :)



Jag startade min blogg igår och så,

vore ju kul med nya besökare, om du förstår vad jag menar

så kika gärna in blir glad för alla kommentarer också :)



Jag gör gärna bloglovinbyten, och har full förståelse för om du inte gör det :)



ha en fin dag, njut av vårsolen om du ser nån!



Kram



lolloann.blogg.se

tävling!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara.html

tack! :D



Jag har precis gjort ett nytt inlägg om :One day your life will flash before your eyes, make sure it`s worth watching. Klicka in för att se mitt besök på tigertemplet i Thailand. Skulle du med vilja busa med tigerungar? :D

Sv: Visst kan vi göra det! Säg till när du följer mig så gör jag detsamma =)




Kom ihåg mig?