Underbara väder!

image description
Efter en grymt god lunch på thaien med Alex är vi nu ute och smälter maten i det underbara vädret! Promenad på bryggan längs hamnen - västkusten är verkligen att rekommendera säger jag bara!
Stakars er som bor mitt inne i landet och inte har något hav nära er!

 

 

 

 

tackar :)

sv: tack detsamma! :D

Jusst nu så är det inte så soligt.. Men det är sjukt varmt ute iallafall! :) Själv?

sv; ojdå.. ni borde sett det =(

sv; ojdå.. ni borde sett det =(

Jag tänkte precis på dig gulle, så får jag kommentar på bloggen precis i samma ögonblick!



Kan du hjälpa mig med en ny bloggdesign tror du? Skulle behöva det och jag kan ingenting... Puss, MISS YOU <3

SVAR: Tack, detsamma!

Allt bra? :)

Sicken söt bild på hellohf!! haha naww :D

tack bloggving byte?

tack bloggving byte?

sv: japp!

allt bra? :)

sv; ja visst är det!!

*sv:*Tack så mycket! och detsamma:)

hoppas din vecka fortsätter bra!

SV: tack :)

sv tack ! :D

detsamma :D

sv: tack!

nja, jag ska i princip bara plugga.. och träna också. umgås me pojkvännen gör ja i stort sätt varenda dag också så tråkig vecka kommer det inte vara:) dudå?

Fin blogg!

Lust att göra bloglovinbyte? :)

Sv: samma här 21 grader, sj? :)

sv; ja, visst gör det!

Tack, detsamma:)

sv: Toppen, jag har lagt till dig nu och blev nummer 46! Lägg till mig via bloglovin-knappen på min blogg när du lägger till mig, är du gullig. :)

sv: ja det är ju det, men tyvärr ett måste, har näst sista året kvar på gymnasiet nu så det är bara att ligga i med plugget..! jodå :D haha, jag tränar gym, eerobics, zumba och sådant på ett träningsställe!:)



hur gammal är du?

46 vart jag din tur

SV: Det gick jättebra, bara att ingen sa så mycket, hehe :p Min dag har varit bra och hoppas att den fortsätter med det. Hur är det med dig? :D

ser supermysigt ut! :D

svar; desamma! allt bra? <3

Moa

Sv; Tack så mycket! Detsamma ;)<3

Fina bilder

Kramiz Maria

Sv; Tack så mycket vad glad jag blir! :D

Nja jag mår faktiskt inte så värst bra, är sjuk :( Hur mår du? ^^

Kramis!

Titta gärna till den nya Stockholms tröjan jag har designat, som bärs av bl.a. Petter. Ikväll släpps även dokumentär om den.



Hjälp till och sprid för en bättre värld, en stor del av vinsten från t-shirten går till Stockholms hemlösa.



Kram!

Sv;Tack desamma! :D

sv: åh tack! :D detsamma !

FIN BLOGG :)

helt underbart väder!

sv: oh ja! Dsm! :D göra idag då?

svar; är sjuk..

Sv: Hehe tack så mycket! :) Ja, det är gott :) Allt bra?

Fina bilder! :D

svar: detsamma! :)

du vet att menyn ligger längst ner?

åh men tack! :D

håller med hihi

tack så mycket /&desamma!<3

Havet är underbart :)

Va gärna med i min awesoma tävling!

Riktigt bra pris! tycker jag då! men jag tror du gör det också!!

För du förlorar ju ingenting för att försöka. du kan bara vinna på det, eller hur? :D

Så checka in tävlingen vetja!



Vinn valfri vara under 150 på runns.se eller erikasgarderob.se:

http://barfotaflickan.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-for-150-kr.html#comment

Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)



Fler besökare är inget jag presonligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.



Så hoppas denna lilla reklamkommentar är okej, annars får du skälla ut mig så gör jag aldrig om det! =)

ja absolut, lägger till dig nu då, säg gärna till när du lägger till mig! :D

Tack detsamma ! ;)

sv. ååh tack så mycket :DD



så härliga bilder här ovan, ser nästan ut som sommar =)

sv: samma :)

följer du topmodelsverige?

Var gärna med i dagens blogg hos mig!:)

Tackar :D Detsamma!

eller hu! älskar dom!

Javisst, följ oss och säg till så gör vi desamma!

sv: visst?! Sommar snart ju :)

Önskar dig en fortsatt bra tisdag! :D

sv: ja :D

Tack detsamma!

kram

Sv: Åh, det låter jättefint! Vart kan man köpa sånna stenar?

Sv: Åh, det låter jättefint! Vart kan man köpa sånna stenar?

Sv: Ja choklad är det bästa!!

Tacktack, hoppas du med haft en bra dag! :) Resten utav veckan kommer bestå utav praktik och träning :) Vad ska du göra? :)



Visst kan vi det. Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Allt bra??:)



KRAM

sv: tack :)

Tack, detsamma! :)

Javisst, säg till när du följer mig så kommer jag att följa dig!!

ha en fin kväll :)

Sv: Jadå!

Följer dig nu!

sv; desamma!

Tja Ollie här! Anmäl dig gärna till "dagens blogg hos oss". Vore jätte snällt. Lycka till Kram Ziingogirls!

Sv; tack detsamma!

Vad hittar du på imorgon då (onsdag?)

Svar: tack så mycket! Desamma! Kram :)

Sv: Visst!

säg till när du har lagt till mig , så lägger jag till dig ;)

fina bilder :)

fiina bilder! man blir så glad av det fina vädret :D

Hejsan sötnos!

Ville bara tipsa om mina tävlingar i bloggen :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-14.html#comment

Dagens blogg, skit kul om du är med. Du kan bli länkad framför 7000 =)

& vill du få vita tänder? då är min Brilliantsmile tävling rätt för dig. Där du kan vinna tandblekning. http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-brilliantsmile.html#comment



KRAM hoppas vi ses! &Sry om du inte gillar sådana här kommentarer!

Anmäl dig gärna till Veckans blogg hos mig! http://pphotographer.blogg.se/2012/march/noone.html#comment :)

Sv: Okej, låter gott ändå!;) Ja, roligt var roligt, man fick lära sig mycket intressanta saker och fått mer kunskap.

Tack, detsamma! Hänt denna tisdag då?;)

Svar: hahah jag läste helt fel, ja då förstår jag att du gjorde dig så fin. Har dyslexi så jag läser ofta fel =/



Börjar bli riktigt nervös inför mötet för Tv jobbet på torsdag. Skulle förresten vara kul att höra vad du tycker om en av mina låtar som jag la upp idag =) Lets talk about love heter den

Sv; Tack detsamma hörru! Riktigt cool header du med! Jo tack bara bra, Själv då? :)

Sv; Tack detsamma hörru! Riktigt cool header du med! Jo tack bara bra, Själv då? :)

SV; Tack, detsamma :)

Gjort idag?

Sv Tusen tack, detsamma. Allt bra idag?

Svar: Tack skall du ha! Hoppas du hade en fin dag du med :) Kram på dig fina du.

fina bilder! Haft en fin dag?

Jo iaf efterråt! :D Haft en bra dag? :D

Tusen tack! Ha en fin kväll!!

sv: Haha, eller hur! :D

sv: tack detsamma. hur har din dag varit? :)

SV: Tack detsamma! :)

Promenader nära vattnet är alltid fint! :)

tvärtom... jag bor ute på landet, och just därför har jag havet 2 km bort.

fast jag bor i västerbotten




Kom ihåg mig?