Torsdagsmorgon @ bussen!

Slänger in en bild på dagen "hair-look" aha! Hhaha det här är en början i alla fall Clara. ;) Sitter på bussen på väg in till Stenungsund för att möta Kristoffer & sedan promenera med honom till skolan! Har franska o naturkunskap idag och sedan på rasten ska jag såklart ner till gymmet och springa, sedan blir det lunch som idag är Stekt fisk med Remouladsås som verkligen är super gott och efter det har vi historia och slutar redan vid två! Efter skolan ska jag & Fanny fixa hennes passpapper & prata med Resia och förhoppningsvis BOKA resan! (y)

Sv: Jag har faktist tänkt på snowboard men min balans suger rejält xD

jo:D

haft en bra dag?

SVAR: Japp jag tränar mycket :) Skönt att din träning går bra :D

Yes det är kanon! Har gjort det sedan jag var 3 år fast upphörde från 13-16 år. Aja onödig information men aa jag går på gymnastik ;)

okej :) jo de har jag :)

vad fin blogg du har. =)

Hoppas din dag blit toppen. :D

Vad ska du göra idag?

Hehe jaa:D Det är föör många som frågar!:)

aa det är riktigt härligt ! kul att göra sånt som ser rätt omöjligt ut :)

Ja Asså shiiiet!!!

sv: haha jag vet inte, har inte bestämt mig :p

Hmm.. njaa inte jättebra jag kan ta mig framåt och bakåt men inte mycket mer än så :p

Skridskor ser jättehärligt ut!

sv: haha okej! :)

Hehe:D

Vad har du för roliga planer i helgen :)?

Kram

Sv; Jag har säsong 1 och 5 av Gossip Girl :)

hej å tack. jo tyvärr har de hela faktiskt hänt på riktigt..jag tog mig ur de så sent som i våras förra året. Melissa var typ där under hela tiden. Jag kände för någon gripande gästbloggning :) aldrig gjort de förr hos någon så :) fin blogg förresten tjejen. diggar den skarpt!!

Har du gjort flätan själv, för den var sjukt fin!

Mitt hår är så tunt så jag hade inte haft ngt hår kvar om jag gjorde en sån, ka bara göra små i luggen :(




Kom ihåg mig?