Tisdagsmys, fajitakväll!


Efter träningen hämtade Oskar mig vid ishallen då vi åkte hem till mig och lagade mat. Båda var vrålhungriga så nu sitter vi framför Wipeout i matkoma! :) Idag blev det fajita vilket blev super gott. Tipsar att byta ut den "vanliga" tacosen mot fajita, så det är som vanlig tacos med tillbehören och sånt men istället för köttfärs använder man kycklingfärs och fajita krydda. Blir sä mycket godare & roligt med lite variation. Nu blir det chill resten utav kvällen, vi hörs imorgon. Kram

sv; tack detsamma! :)



grymt fin blogg btw!

Svar: Haha! Jaaaa, jag förstår dig. Blir avundsjuk på mig själv. Trodde aldrig jag skulle få tag på ett par. Varför beställer du inte ett par egna, SÅ värt pengarna vill jag lova! (;

Jamen eller hur :D

Tack, detsamma :)

Hur har din dag varit?<3

KRAM

Det måste jag testa! :D Men kycklingfärs, det har jag aldrig sett i affären tror jag :S var finns det?

Föresten, vad tycker Oskar om att vara med så mycket i bloggen? ;) haha

mumsigt med fajitas! :D

Typ inget. Tänkte sova snart. :P

Sv: detsamma!

Hoppas du haft en fin dag fina du fylld med glädje!! Ser ut som du har en mysig kväll. KRAM



Sista chansen att delta i tävlingen. Kanske du behöver ny plattång, hårfön, eller något annat. Kika in om det intresserar. http://bysofia.se/2012/march/tavling.html#comment

Ser mysigt ut :)

Önskar dig en trevlig dag så här när jag har tråkigt på natten

och kollar alla bloggar jag får tag på! :) Kramis



/ http://awagardi.blogg.se - smakprov på det goda livet




Kom ihåg mig?