@ Tåget mot huvudstaden!

a


Underbara fredag, solen skiner, det är härligt väder, jag sitter här med världens underbaraste vänner och ser fram emot en grym & härlig helg tillsammans. Nu befinner vi oss "någonstans mellan träden och skogen" (citat av Jeanette) - exakt position har ingen av oss en aning om, ingen som vet! -.- hehe vi vet iallafall att vi är på väg mot Stockholm moch det är väl det viktiaste.. eller? Klockan 11 skall vi vara framme i Stockholm där vi får vänta en halv timme på tåget till Gävle och räkas vara framme på vår slutdestination runt klockan två då det förmodligen blir att hitta hotellet, packa upp, ta en liten promenad, leta mat ställe för att äta middag och ikväll skall vi heja på Amalia och de andra ungdom 15 tjejorna som tävlar för Bohuslän! :D Hör av mig senare när vi kommer fram. Hoppas ni har det roligt i skolan!

Kan ju berätta att (duktig som jag är) faktiskt skrivit klart franska läxan, så jag fick faktiskt lite gjort som jag verkligen inte trodde jag skulle orka sätta mig med. Men men en sak klar, så slipper jag göra den vid ett senare tillfälle... De läxor vi har nu är en reflektion om FN rollspelet som jag typ är klar med som ska in idag och sedan är väl det nästa "stora" som står på tur - svenska provet på fredag. Men det orkar jag inte göra nu i helgen eftersom nu skall all fokus läggas på tävlingen. Vi hörs! Peace.

Händer idag då?:)

Lycka till på tävlingen!! :)



Sv: Jo men alltså jag har svårt att somna. Inbillar mig saker som att det kommer börja brinna, barnen kommer få svårt att andas eller kräkas eller nåt... får panik o ligger sömnlös :P

Sv: Tack så mycket!! :)

Fin blogg! ;)

Allt bra med dig?

Sv: Åh, men det gäller att ha ett objektiv med kort skärpedjup alltså litet bländartal! :) Så jag har ställt in bländaren på omkring 2.0 och anpassat slutartiden efter det! ;) Kram!

SV: allting är bara bra med mej. hur mår du? ha det så kul i helgen!




Kom ihåg mig?