Stressmorgon!


Fasen då.. Jag försov mig i morse då jag hade så sjukt svårt för att somna igår, så när jag skulle börja med våffelsmeten insåg jag hade jag inte hade någon tid till att göra den. Kylskåpet var även näst intill tomt så frukost fick bli lite köttbullar och falukorv.. Jag som hade längtat och mentalt förberett mig för att äta våfflor på morgonen! Men det får bli imorgon istället så nu har jag det att se fram emot, yey!

Sitter ombytt o stressad i gymnastik kläderna o redo för första lektionen som idag är idrott! Sedan har vi lunch (som tur är), svenska, naturkunskap och sedan blir det rus upp till ishallen för att repa på uppvisningen som REDAN går av stapeln på torsdag! :)

sv; jaha, va kul :D

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)




Kom ihåg mig?