Skoldagen BÖRJAR närma sig sitt slut!

saknarolof
Jag verkligen längtar tills skolan är slut för idag, trots att det inte var länge sedan vi hade lov är jag redan sjukt skoltrött! Skönt att det börjar närma sig påsklovet iallafall då jag och mamma tar flyget till underbara paradiset Thailand. Ska bli så skönt då jag även får 4 dagars extra påsklov! ♥
Bild: Lysekilslägret 2011 - min saknade olof, så jag längtar tills vi ses!

awesomee :D händer i veckna då?

mysigt :) jag ska också bara vara med pojkvännen! haha visst är de gott,!! älska negerbollar asså. så enkelt att göra också och tar inte mer än 10 min ju :)

Haha njae dom blev lite "lösa" :P Råkade hälla i aldelles för mycket kaffe...



Men goda va dom!

Är tyvärr allergisk mot nötter så det är nog ingen bra idé :(

Tack vad gullig du är :) Idag har jag inte planerat in något mer än att jag ska mysa med min kille sen ikväll när han kommer hem från jobbet, är själv ledig idag så det blir att bara slappa :)

Sv; jo jag är seriös. Visst har han dålig hörsel, men vissa saker hör han ju fast han vill bara inte svara. Det märker man ju

söta :)

sv: ja, säg till när du följer mig så följer jag dig då. Allt är bra med mig, sj då?? :)

sv; haha verkligen inte! :D

vsg! :)

sv: hur kan du bli nummer 2 när jag har 10 följare eller mer... ??

Fin bild!

Sv: aa, de hade de varit! :D

tack desamma gör du nå kul?

lägg gärna till mig på bloglovin och delta i min tävling kraaaams

tack så mycket:)

var med i min tävling och bli veckans blogg:)

kramisar från mig

sant :) men ja tkr nog dom är godare efter dom har varit i kylen då dom är lite hårdare :D

Sv; jadå så till när du lagt till mig så lägger jag till dig

Ida

Haha, kan ju inte säga annat än att jag håller med dig ;)



Härlig blogg föresten...



sv : Tack sötnos då kikar jag in här & önskar dig detsamma :)

SV: okaj! :)

puss

ja precis :D

tusen tack :D

ja lägger till dig nu :)

Bloglovin byte? :)

Kram

sv: blev nr 39 kram :)

- Precis :D

SV: tack, detsamma! :)

Hejhej sötnos, allt bra idag? :)

ge mig sommar:D

Sv; blev nummer 40 :-)

Haha jaa! Ser ut att behövas massor.. Blev mer smet av det hela, dock lite bättre efter dom legat i kylen ett tag, men då hade dom fastnat i varandra istället, haha!

Javisst kan vi göra ett bloglovin byte! Lägger till dig på en gång :)

Mia

åh vad skönt med utlandet! :D Blir ni där länge?

sv: Tack så jättemycket! :)



Kram Amanda!

sv: haha, nej lite snö var det så det täckte marken, men nu skiner solen och allt är borta:) i mitten av sverige ungefär :)

sv: vad bra :D

tack så mycket!

åå va fina!

sv; tack desamma du! :)

olof? :) vem är det? :))

Sv: Jo han har ju det och det är klart att det hade varit lättare om han hörde bättre. Påstår inte att han är världens bästa lärare, men jag tycker att ni överdriver och får det att låta värre än vad det faktiskt är. Det finns så himla mycket sämre lärare.

svar: Tack så mycket! :D

Sv: Just nu chillar jag bara :P hur är det idag? :D

ja haha dom är inte så praktiska:)



Allt bra?



kram Frida

sv; ja, får försöka göra det :d

sv: Absolut ;)

Oj herre vilket prov du måste haft! Vi ska ha prov på bioteknik, hyfsat lätt att förstå ;)

gå in på länken här under, tryck på bannern där det står adsettings och bli medlem där.Man tjänar jättemycket pengar på att ha reklam på bloggen och liknande! bara ett tips om du vill täjna pengar!

Kram!

http://evelinaelisabeth.blogg.se/2012/march/tjana-pengar.html

Har även lagt upp en video här där jag visar hur man gör om ni undrar! :D

http://evelinaelisabeth.blogg.se/2012/march/tjana-pengar-1.html



Har du koll på någon bloggare som har bra tävlingar? Då kan du gärna få säga till också! :)

Hääärlig bild! =) Gud så skönt med thailand, vill ha soool!

vill med åka dit!

Ok, hoppas ni får en mysig kväll tillsammans :)

Var gärna med i dagens blogg! :D

http://wickiis.webblogg.se/2012/march/entry-158555204.html#comment




Kom ihåg mig?