Resultat från kortprogrammet!


Sådär ja, de efterlängtade resultaten är uppe och vi vet nu placering och alltihop men jag börjar med att berätta hur det gick för oss. Ingen utav oss är särskilt nöjda över dagens predtation men det gör att vi ska kämpa ÄNNUUU mer imorgon och köra gärnet. Vi tävlar ungefär samma tid imorgon!

Josefine åkte inte sitt bästa åk, då hoppen inte riktigt ville. Men hon åker så sjukt fint & har sådan bra presentation så hon fick ändå samlat ihop 21p vilket gav en 23e plats inför långa. :)

Jag åkte "ungefär som vanligt" hehe. Salchowen kändes as bra men jag kom så högt att jag släppte efter två varv och inte höll inne så det blev en trippel utan istället blev de en dubbel som blev struken p.g.a otillåtet moment ;) Sedan stod jag dubbel axel och gjorde resten utav mina element. Slutade på 28p denna tävlingen och det räckte till en 10e plats inför långa imorgon. Jag är "helt okej" nöjd. Hade velat stå salchowen ordentligt dock!

Jeanette åkte super fint och gick på allt som var hennes mål. Super fin axel och toeloop då hon kämpade med att stå på allt. Samlade ihop 22p och en 22a plats inför imorgon.

Arvid åkte inte särskilt bra, eller han stod lutzen men sedan fall på axel & åkte in i sargen på salchowen. Han fick personsämsta på 19p och en sista plats inför långa ;) hahaha men han är glad endå & han har vårt stöd imorgon - helt klart! :D

Sv: hihi ja men visst är det så! :)

Haha det önskar jag med! Det är ju mycket godare med godis än grönsaker! :)

Jaha, ja men det e ju kuuuuul!:D

Tack och detsamma, hoppas din helg blir bäst!:D

Kram

sv: Jo jag hade det allt underbart idag. Du också hoppas jag:)



Kram

Ja visst är det härligt med detta väder :D

min dag har varit jättebra, hoppas din dag också varit toppen!

Kram :)




Kom ihåg mig?