Redan onsdag - tiden flyger iväg.

a
Sitter här i skolan, sista lektionen innan lunch och längtar som vanligt till att skolan slutar för dagen.
Satt igår och var väldigt glad utav att vi knappt hade något att göra i skolan nu när alla prov, inlämningar, uppsatser och allt var färdiginlämnat. Så kommer en bomb med grejer igår och idag som vi måste göra nu de kommande veckorna.. Det gick från INGET till typ MASSA och jag orkar inte - jag är skoltröööööttt hallå, skolan låt mig vara!! Idag slutar vi tidigt, klockan två vilket är riktigt skönt. Dock har jag inte bestämt mig än om jag ska stanna i skolan och gå på mattestödet vi fått nu eller om jag ska ta en promenad till Jacqueline som är hemma och pluggar för att sitta och plugga med henne istället. Det andra alternativet lockar ungefär tusen gånger mer så förmodligen blir det så om hon känner för att plugga med mig! :) Måste vänta inne i Stenungsund tills Oskar slutar jobbet, som är klocka fyra för då skall vi åka till Göksäter för att jag hade tänkt att köpa mig en USA filt till min säng och sedan skall vi handla med Michelle & Kenny för att sedan åka hem till henne och laga tacos och kolla på del fyra av Harry Potter! Som Alice (det trognaste harry potter fanet) berättade för mig så är "den flammande bägaren" nummer fyra i ordningen av alla filmer, inte nummer tre som jag råkade tro hehhe! Så denna gången skall det bli rätt iallafall! ;)

Sv; svårt att förklara :-) kan lägga upp en bild på bloggen så du får se

sv; Tack desamma fina du! :)

Åhh vilken söööt liten goding :)



Tack, min kväll igår var jätte mysig, hoppas du får en fin dag kram!

Sv: Tack! :)

Det tycker jag med.

Sv: Tack! :)

Det tycker jag med.

Allt bra idag denna fina onsdag?

Delta gärna i min bloggtävling.

♥KRAM♥

det är kanon ska åka och handla nu

gör du då?= kraam

vad skönt kraam

sv. ja detsamma!

vad gör du? :)

åå såå sööt!! Älskar hundar!! :D

Hoppas du har haft en bra dag!

Kram




Kom ihåg mig?