På plats i Aulan!

Alla länder & alla delegater är på plats i Aulan. De flesta är förmodligen lika nervösa inför idag men det ska faktiskt bli kul. Jag inleder vårt tal vilket är lite läskigt haha men efter som länderna ropas upp i namn ordning är ju USA ganska långt ner så det tar ju en stund innan det är våran tur! Att se alla så uppklädda och fina var riktigt roligt. Kommer bildbomber lite då och då under dagen från min sida! Have a nice day

 

hoppas du får en bra dag idag :)

ja ellerhur!! det vill jag med :)

lycka till idag!!

SV: vad härligt det låter! har du hunnit njuta någonting av vårvädret idag? hoppas du får en bra dag!

hehe jo :) de ska bli himla skönt =)

Svar: Okej, tack! Har ni fint väder idag? Här är det strålande sol, fast ganska kallt. Men äntligen snart ordentlig vår! :D Kram!

Sv: Jaaaa :o nej det är final på lördag ^^

sv; aa :)

Jag är pluggfri hela veckan så tänkte passa på att hitta på en massa roliga saker! Vet inte vad än bara :) Du själv?

sv; skönt att höra !

Jo det är bra med mig :)

sv: okej

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

SV; Tack ! Vad gör du då ? :)

sv: ahha ja det är sant :D

Sv: ja att de är:D




Kom ihåg mig?