Nya spännande saker!



Kom precis innan för dörren hos Oskar efter att ha tränat och handlat med mamma.
Jag är även här före Oskar då han inte ens hunnit hem från innebandyn än som han skulle spela idag. Träningen gick riktigt bra idag, dock missade jag en halvtimmes träning då jag kom iväg sent från skolan eftersom vi hade prov så satt vi kvar ända tills klockan fyra så jag kom inte på isen förens halv 5. Mamma hämtade mig i ishallen och vi åkte ner till affären och jag måste bertätta att i affären fick jag syn på dessa två nya varor jag aldrig sätt innan. Någon av er som smakat på någon av dem? Ballerina marängswiss låter ju faktiskt ganska gott.. Dock ser inte Ben & Jerryn jätte god ut men någon gån gmåste jag ju smaka den eftersom på min "100 saker att göra innan jag dör"lista är en utav de 100 sakerna att smaka på ALLA b&j smaker som finns.


Jag har sätt att det SKA finnas "lowcarb" Ben & Jerry som endast har 5g kolhydrater per 100g glass.. Men jag kan inte hitta den någonstans! Jag måste verkligen smaka på den och se om den smakar bra för isåfall hade ju varit grymt då man kan äta den ofta då jag älskar glass (a) Någon som möjligtvis sätt den någonstans? Säg gärna till isåfall, hade blivit super glad om någon vet vart den finns. Nu hör jag att Oskar & hans mamma kommer hem, så då tänkte jag att jag loggar ut härifrån då jag och Oskar bestämt att vi inte ska använda varken dator eller mobil när vi är med varandra för det är så grymt osocialt! Ha en super fin kväll så hörs vi senare eller imorgon!

Svar: Okej okej :) Vad är din favorithundras? Själv gillar jag chihuahua såklrart eftersom jag har en, men också gillar jag boxer och mops :) Kram!



Ps. Delta gärna i min nystartade tävling i samarbete med Mylovetoys.se Superlätt att vara med!

allt är bra med mig :) själv?

var ballerinan god? :D

Åh vad gott det verkar vara! MÅSTE SMAKA!!! :DDD



Sv: Jo det är bra här, vad gör du? :D

sv; ja, hoppas på det, fast det är jättemånga som praoar där, så chansen är nog inte så stor haha :(

vill också veta det :o

åh det lät jättegott med ballerina marängsviss! Allt bra? :)

Tjenare!

Nu har jag kört igång med "Dagens blogg"! Var gärna med och tävla. :) Imorgon/ måndag lottar jag ut två vinnare!

http://nancyochjag.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment



Kram!

sv: Tack detsamma sötis! :D

Haha, jag har inte fixat någon till denna blogg än, kanske fixas senare, säger till då ;)

Kram

Sv: Haha, tackar! Älskar ditt kommentarsfält, det är riktigt snyggt ;)

Sv: i småland:)

aa bara bra :D sjdå?:D

Jag trodde den var ny men det visar sig att den har funnits förut. Men jag har med missat den. =)



Allt bra? =)




Kom ihåg mig?