Nu är det dags!


Nu är det SJUUU minuter kvar tills uppvisningen börjar! Första föreställningen är slutsåld och det kryllar om folk på läktaren. Jag inleder uppvisningen med mitt solo till Lejonkungen sedan drar showen igång! :) Önska oss lycka till & jag hoppas ni är här och kollar. <3

Oj vad roligt, spännande! Ha så kul :D

Jadå, min helg var super själv då?:D

Kram

Hej nu har jag frågestund på bloggen, skulle vara roligt om du slängde in en fråga eller två :) http://albaa.se/2012/march/fragestund.html#comment

sv: hahah ja menart! Men provet har som tur blivit framflyttat ;D

sv; ja men precis.. ni är såå fina! :)

tack desamma, puss

sv; ja men precis.. ni är såå fina! :)

tack desamma, puss

sv; nja ;) haha, det har varit lite upp och ner.. sj?:)

kram

Vad kul! :D Hoppas det gick bra för dig :D

Vad roligt! Hoppas att det gick bra. :)




Kom ihåg mig?