Någon som kan lista ut vad jag köpt?


Avslöjade ju det som sagt i typ tre inlägg igår men man vet ju aldrig om det fastnade eller inte. ^^ Vad är detta tro? :)




Avslöjar redan här hehe - äntligen har jag fått köpt min USA filt :) Älskar den Amerikanska flaggan, den är så fin! :)

Intresserad av bloglovinbyte? ^^

Kram

SV: ja det var superhärligt! handlade faktiskt inte alls så mycket den här gången.

vad härligt! hur mår du? haft en bra vecka hittills?

Åh vi har en lika dan hemma, så galet gosig är den! :D

Heey, filten är verkligen jättefin, får man fråga vart den är ifrån?:) vill nämligen ha en egen:) kraam*

Svar: Filten är från Göksäter på Orust! Men den finns nog på andra ställen med! :P
Elina Hagberg

Vart kommer filten ifrån? Har letat ihjäl mig efter en sådan, idag hittade jag en med englands flaggan MEN jag måste ha en med USA flagga nununu!

Super fin blogg!

Svar: Jag hittade filten på Göksäter för 199, rent kap! :D
Elina Hagberg

hehe älskar din style!

Har skaffat mig två iphoneskal ett men amerikanska flaggan och det andra är en brittisk flagga! ;)




Kom ihåg mig?