Mitt livs första videoinlägg!

Ja, kände att det var dags att ta steget och få tummen ur & göra det allra första videoinlägget. Har fått frågor ganska länge från kompisar som undrat när det första videoinlägget skulle publiceras på bloggen. Så kära vänner, nu har jag svaret och jag kan berätta att tiden är kommen och jag har nu förnedrat mig själv lagom genom att ladda upp detta haha. Jag kan meddela er att det INTE var lätt, det är verkligen svårare än man tror att sitta för sig själv och prata med sig själv haha. Men men duktig & uttråkad som jag är ska jag nu ta och forsätta med det jag höll på med innan som då är ingenting alls.. Peace

Så söt så! :D

sv: ja jag hade de tills ja blev sjuk ..

låter som en bra helg.

jag mår helt okej faktsikt

kram!

jodå, den har varit kanon!! :)



ja, thailand är underbart! grinade när jag skulle hem... vi var där i 16 dagar och vi var i phuket och kata. ja, jag var inte till någon sån där mindre ö men min faster och kusin var, minns dock inte vad den hette! Kör vattenskoter och flug parasailing. är sjukt coolt och kul!! kolla runt i min kategori som heter thailand 2012, då kan du se massa bilder! :)

Ja :D Det är riktigt bra!

Önskar dig en underbar söndag! :)

os

det var grymt/din trogna läsare xoxo

Jo det var riktigt trevligt :D

ja låter superhärligt med thailand!

SV: okej, vad härligt! ska du göra nått kul i nästa vecka? hoppas du får en fin dag!

Vinnarna av veckans blogg är utsedda! blev du en av dom? var gärna med igen! :D



http://lisafisap.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v10.html#comment



Tack för att du var med!

/ L I S A ♥

Väldigt roligt att se ditt rum, har alltid undrat vart alla idéer kläcks.. keep up the Good work.

sv; ja, håller med dig om att det är riktigt snyggt :) tack! det är bra, själv?

sv; så bra! jag har tränat dans och sen tränat med en vän. själv? :)

verkligen :D drf är de kul att ja tar studenten i år heheh :D

verkligen :D drf är de kul att ja tar studenten i år heheh :D

Fiinaste syster!!<3

saknar dejj o Asta så 7-kt mycket!!<33




Kom ihåg mig?