Min kärlek ♥

minVärldens finaste kille - jag är troligt glad för att jag kan kalla dig min!

Ikväll blir det filmmys med Oskar & Michelle, hon köpte lite godis och hämtade upp mig hemma då vi nu befinner oss hemma hos henne och fixar i ordning filmen och allt runt omkring! Oskar är och äter så vi inväntar även honom innan vi kan starta filmen - idag blir det den tredje Harry Potter filmen "Den flammande bägaren". Se om vi orkar den 4e också, men förmodligen inte då vi lyckas somna de två senaste gångerna vi kollat på filmerna hehe! ♥ Efter filmen åker jag med Oskar hem och sover hos honom då jag sedan börjar jobba klockan 06.00 imorgon bitti & min pojkvän är så gullig att han till och med erbjöd sig att köra mig!

svar: haha okej :)

var gärna med i "dagens najsiga" på min blogg! :)

SV: Haha, ja tänkte väl det. Hoppas du får en fin fredagskväll! :)

SV; Hehe jaså? :D Ja, den var superfin! Kommer du ihåg vad den kosta i butik?



Vad mysigt ni ska ha det! Hälsa det lilla aset (oskar) från mig ;D

sv: My God:O det var en hel del ja!

sv; Tack, detsamma!

sv; haha eller hur!! :D förlåt för sent svar.men har inte haft tillgång till internet :)

kram

Hejsan, hoppas att du får en härlig fredagkväll!



lust att göra ett bloglovinbyte? :D

(om vi inte redan följer varandra såklart)



kramis!

Önskar dig en fin fredagskväll med en massa mys! :)

hoppas du får en supermysig kväll! :)

Som sann harry potter nörd kan jag meddela att om ni skall se tredje filmen så skall ni se "...och fången från azkaban", "flammande bägaren" är fyran ;) shame on you elina! ;D

Haft en bra fredagskväll? Samtidigt vill jag önska dig en en riktigt bra helg!

As fin blogg :DDD

ska du göra nåt i helgen då?

kram <3

ahmen gullegulll



pusss

Svar: Ja det har du faktiskt helt rätt i, det är så lätt att glömma det när allt känns tungt ;) Kram på dig!

allt bra idag? :)



anmäl dig gärna till min dagens blogg :)

direktlänk: http://exoticious.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment



Ha en bra dag!




Kom ihåg mig?