Måndag, närmare helgen än igår! ;)

uppvisniuppvisningng
Sitter här full med energi, spring i benen, vill gå ut i det fina vädret och längtar tills träningen i eftermiddag. Borde egentligen vila från träningen idag också eftersom jag fortfarande inte mår prima men jag har ju som sagt tävling i helgen så jag har näst intill inget val - får träna lugnt iallafall inte trötta ut mig till 100% (bara 99% kanske) ;) Eftersom jag inte mått bra nu så har jag inte tränat sen i fredags vilket gör att jag får sån överskottsenergi och den behöver jag verkligen bli av med känner jag nu.
is
Måste även göra lite reklam för våran klubb..
Den 28-31a mars har vi våran årliga uppvisning i Norumsborg!
Då årets tema är "Sagor på is" då alla klubbens åkare visar vad vi kan och gör allt för att underhålla er.
Inträda är väl 50kr eller någonting skulle jag tro! Så nu är super välkomna att komma och kolla om ni har tid!

Sv: Haha, njaa ganska men tyckte filmen var bra för det! Erkänn att den var ganska bra?! :D

va kul:D

Sv: skönt det i alla fall :) det är bara bra här!




Kom ihåg mig?