Lazy sundag!

puss
Så roligt att se att jag inte hunnit vakna förens många fina har besökt bloggen!
♥ Alla dagar går så sjukt fort så nu är det REDAN söndag och sista dagen på helgen :/ Imorgon har vi det stora naturkunskapsprovet som jag kommer få ägna hela dagen åt att plugga på. Men eftersom solen iallafall skiner idag fick det mig till att vakna på rätt sida så jag ska allt få tummen ur och sätta mig ute i solen för att plugga. Nu blir det frulle & sedan bär det av ut, bloggar förmodligen under tiden jag pluggar + ikväll blir det träning. Jihooo! Kram så länge.

Söt bild!

sv: japp :D händer i veckan då?:)

söt blogg!

bloglovinbyte? :D

svar: Tusen taaack detsamma!! :D



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Drar vinnare ikväll!

Kram♥

sv; ja det är underbart !

Grattis till er :D

sv hihi har inte sett den än men ska verkligen ta och göra det! :D

Följer dig som nummer 34. :) Din tur.

Svar: Hehe okej ;) Jag lyckades sova ända till halv ett idag, helt galet! Vad är det längsta du har lyckats sova till? :) Kram!



Ps, idag avsutas tävlingen om solbrillorna på min blogg :)

sv; nej leksand förlorade efter förlängning mot timrå men en poäng sitter alltid fint! :D

sv: ja absolut!:)

allt bra idag?

sv: okej :D nej inget speciellt :D

sv: =)

Ja det är superskönt!

sv; jag blev nummer 35 :) vad blev du?



haha ja, precis! :D

sv; Härligt! :D



Jorrå min dag har varit bra hittils! Din då? :D



Kramis!

sv; nej de testade jag inte :p

de va ju bara andra gången för mig !

NY TÄVLING!!! Vinn Weskings , och alla som deltar får tröst pris efter tävlingen har avslutas, så delta delta!!

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-weskings.html#comment

haft en bra helg? :)

fin blogg :) allt bra?

ääckliiigaa söndaaaggg blää



Sv: nej jag har ingen pojkvän :(((



puss

Sv: det är bara bra :)

händer ikväll? kram

hej du har en super fin blogg och kolla gärna min blogg lite då o då kommentera gärna då för vill få lite kommentarer såfall skulle det var super snällt :)<3

Hihi aww och tack så jätte mycket! Blir också superglad :D

jag vet, half baked är ren KÄRLEK!<3

hahaha ;)

Jaha det låter mysigt! I helgen sov jag över med några kompisar så det var jättekul :)

Hoppas du får en toppen vecka!

Kram

Om du fick önska, vad skulle du vilja att jag fotade då? :)

hoppas du får en underbar kväll :)

Svar: Okej :) Imorgon bitti (måndag) börjar jag ett nytt jobb :) Spännande! Jobbar du någonting? Kram!




Kom ihåg mig?