Hade det inte bara varit lättare om det alltid var sol? ♥

våren
Sol, underbara sol, du får mig att bli så glad, du gör att min energi dubblas, du gör en så stark påverkan! ♥ Jag verkligen strålade upp i morse när jag drog upp rullgardinen, förväntade mig molnigt men så visade det sig vara skinande sol - leendet som framkallades fick hela kroppen att bli pigg. Att jag somnade & vaknade upp bredvid den bästa personen i hela världen gjorde också dagen så mycket bättre samtidigt som jag tycker lite synd om honom som måste gå upp till jobbet redan vid halv 6 då jag kan ligga kvar i sängen ända till ett idag om jag hade velat. Eftersom jag mådde såpas dåligt igår och fortfarande har ont i magen och vaknade helt svettig nu lite senare så sjukanmälde jag mig igårkväll till skolan men eftersom vi har ett viktigt och väldigt stort prov idag så får jag pallra mig in till skolan till den lektionen iallafall. Jag måste även be om ledigt för på fredag också då vi åker till Sandviken för vårens sista konståkningstävling som ska bli super roligt! Jag och Arvid åker inte själva den här gången utan nu får vi även sällskap av Josefine, Jeanette, Amalia, Elin och några från Uddevalla vilket ska bli riktigt, riktigt roligt , hihi!

Hoppas ni får en super dag fina läsare!
Om ni undrar va fan jag gör uppe klockan nio när jag inte börjar förens kvart över två så är det för att jag sitter & pluggar röven av mig för senare smäller det. Måste få bra på detta provet! :D

ja och solen är ju itne här :(((



pusss

sv; tack så mycket dsm !

Lycka till på provet nu ! :)

det gör det nog !:)

fin bild :D

sv: yes :D allt bra med dig?:D




Kom ihåg mig?