Fördriva tiden, as always!

bild sen jul
Jag tycker skolan börjar bli riktigt seg nu eftersom det känns som att man bara "sitter av" tiden. Man går på lektion efter lektion efter lektion men man gör ju inte särskilt mycket. Kan ta ett exempel som är våra engelska lektioner som jag har just nu.. Detta året har bestått utav film, film, och lite mer film sedan har man även suttit vid facebook, bloggat och bara hängt på varenda lektion ändå har man inte missat något :o Då måste ju någonting vara fel... Det är ju inte för att vi inte är intresserad utav engelska utan eftersom läraren inte har något vettigt att lära ut. Engelska är ju endå ett roligt ämne som man har nytta utav och vill lära sig men när lärare inte vet hur man lär ut, lyssnar på eleverna, använder roligt material och undervisar om sådant vi är intresserade av lär man sig ju egentligen ingenting för om man pluggar inför ett prov som man inte är intresserad utav lär man sig ju det "bara för stunden" då all information förträngts i huvudet innan den kommande helgen är över.

Nu sitter jag iallafall och fördriver tiden på engelskan som slutar om en stund, sedan har vi historia och samhällskunskap och sedan slutar vi runt 4. Idag har jag uppvisningsträning från 3-7 då jag missar första timmen p.g.a skolan (om jag inte får lov att gå tidigare). Efter träningen kommer Oskar och hämtar mig då vi åker hem till mig och tänkte äta tacos, sedan återstår det till att se om Michelle & Kenny joinar oss då hon inte svarat på mitt sms än. Vi hörs senare! Peace.

Fin blogg, checka gärna in min!

sv: Då tycker jag att du får testa på och baka det en dag:) Ärligt talat smakade jag aldrig på dem, men pojkvännen har tryckt i sig alla så nu är de slut;) haha

Tack så jätte mycket vad glad jag blir :) Hoppas du får en fin dag du med! Toksöt bild på dig!

sv: okej :D nej inget speciellt ^^

Va fint halsband! :)

Myysigt! :)



vilket fint halsband!

Haha när ska ni två sluta klaga på Sune? Han är bra och han lyssnar när man frågar något viktigt, dock inte när man ställer dumma frågor. Lyssnar man på genomgångarna han har så lär man sig faktiskt en del.




Kom ihåg mig?