Fest lördag - Harrys!

Gårdagen var riktigt grym - kom hem vid 03.00 då jag hade varit uppe i 23 timmar eftersom jag jobbade på morgonen. ♥ Efter träningen på kvällen gick vi hem till Jeanette som bor när ishallen för att göra oss i ordning, sedan körde hennes mamma ner oss till Harrys. Det enda tråkiga med festen var att det inte var jätte många som "visste" att det var after ski tema, så det var inte jätte många som hade "klätt ut" sig, eller så vågade det inte bara inte för att dem ville se bra ut, vilket jag tycker är sjukt tråkigt.

Men, jag och mina vänner hade en super trevlig kväll & att lära sig att bjuda på sig och skita i vad andra tycker var ju så roligt. Att vara ute och festa i OnePiece pyjamas och uggs var ju så sjukt mycket härligare än tighta kläder och världens klackar. Hahah jag hade riktigt kul! Efter att ha sovit ut nu ska jag ta tag i att baka ett nytt frukostbröd jag tänkte prova, super lätt. Receptet kommer i nästa inlägg efter jag smakat på det, sedan ska jag ta tag i en massa plugg. Ha en super bra söndag, så hörs vi om en stund!

Ja hoppas, vet att det har funnits en liknade variant med lång arm med! :) Mår du bra diag? KRAM

sv: det rullar på :)

Ja det är synd, klä ut sig är ju så himla kul!

Yes, min kväll var jättefin :)

Ja det är synd, klä ut sig är ju så himla kul!

Yes, min kväll var jättefin :)

De är bara bra själv då?



Har du haft en bra helg :)?

Kram

-Ja, kanske det? :)

sv; nice :)

Sv; Haha eller hur! ;)

Jag ska nog fota lite dudå?

naaw du är en ängel gumman vet du de :)

sv. okej

Önskar dig en grym sista dag på helgen! :D

Sv: Vad bra!

Min var super!



Eller hur, och frukosten var kanon!

Skulle kunna leva på ett hotell i 1 år tror jag, så skönt, man kopplar verkligen av! :D

Jag med, är sjuk så slappar mest :) Åh vad chokladbollarna i headerbilden ser goda ut!!! hehe Ha en bra dag! :)

har beslutsångest! Vilka skor är snyggast? :D http://candimandi.blogg.se/2012/march/kom-till-mamma.html#comment

tack! älskar den :)

sv; ja :(

Hej sötis! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en länkning och få fler besökare, delta gärna! :)



Kram! :)

Hur gjorde du texten "kommentera tack" i slutet av inlägget och hur gjorde du kommentarsrutan så fin? :)

Besök gärna min blogg! Kram

Nu har jag lagt till dig :) blev nr 25 :) säg till när du har lagt till mig =)

de är bra med mig =) med dig då? :) kram




Kom ihåg mig?