En dag kvar till uppvisningen! :)


Nu är det BARA en dag kvar tills redån går upp och "Sagor på is" äger rum! :) Hoppas ni alla bokat biljetter nu och att jag får se er där, antingen torsdag, fredag eller lördag! :D Efter att ha vaknat upp hos Oskar blir det nu ägg till frukost och sedan bär det direkt av till skolan. Efter skolan är det genrep för showen för idag skall allt sitta perfekt! :) Vi hörs senare. Peace

-Nämen tack detsamma!:DD Nejtack, inget bloglovin'byte för mig:]

svar; är sjuk.. <3 vem är du på bilden? :)

Sv: Åh tack snälla du! kram & detsamma.

de kommer jag inte ihåg, men tog bort dig & la till dig igen, så då blev jag i alla fall 48!

tack detsamma :D

Sovit gott? :)

KRAM

Sv; Tack tack! ^^

Så bra att du mår bra :)

Svar: Vill inte gå ut med exakt datum, men det är ett bra tag kvar vill jag lova (; Staden heter Ao Nang, du kanske vet vart det är? :D Just de, vart skall ni, till vilken stad? Hoppas ni får en helt underbar resa! :D

sv: ja det gör jag :)

vad gör du då?

Åh va roligt! :)

sv: Tack så mycket! :)

Detsamma och hoppas allt är bra!

sv: japp det gör jag. Jag går handel och administration, haha har bara foto som intresse utöver det!;)Ja, jo men de är det :) jasså! har du tränat det länge? jag har tidigare dansat två dansstilar, spelat basket, gått i gymnastik och spelat fotboll! haha. okej då är jag alltså ett år äldre:)



tack detsamma!

Hej.



Va kul med konståkning

Hur länge har du tränat?

Kramim M

sv: okej :) åh va roligt med uppvisning!

jag ska bara plugga idag :/

sv: tack dsm ! :)

gud vilka söta outfits!

fina tjejer! :)



Skulle du kunna göra mig en tjänst och gå in på dessa bloggar och hjälpa mig att vinna ett pris? http://desslikes.com/2012/march/tavlingsdags-for-er.html#comment

och http://idasvedlundstahl.blogg.se/2012/march/tavling-for-gasterna-till-gavles-bloggfest.html#comment



genom att rösta på mig så kommenterar du i båda bloggarna med att skriva att du röstar på mig (sajohansson.blogg.se)



tack på förhand!




Kom ihåg mig?