Eftermiddagsfika!

Fick sluta tidigare än planerat idag, därför blev mina planer för dagen inte som planerat, men det gjorde ju inget då jag & Alex bestämde oss för att promenera till Espressohouse där han ville ha den berömda mudcaken och en kopp kaffe så det fick bli ett snabb besök där.

Måste även berätta hur Alex äter grädde med mudcake' hahah 99% grädde och 1% mudcake. :)

 

Svar: Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Det glädjer mig verkligen! ^^

sv; det hoppas jag verkligen! :D

fett fin blogdesign! Vill oxå ha en sån fin! haha

Sv: Jag tror de blir Scandic Winn men inte säkert att de blir så heller, men hoppas! :D

Fin blogg! :)



På min blogg hittar du ett grymt tips om hur du gör en snygg virkad bikini till sommaren. För under 30 kronor och utan att ha några andra erfarenheter alls. Ta gärna en titt och säg vad du tycker :)



Ha en fortsatt bra tisdag. Kram

sv: haha ja;)

sv; hihi okej :D

tusen atck :D

Haft en bra dag? :)

kram!

det där ser ju underbart gott ut haha!




Kom ihåg mig?