Dance until the world ends.

aaa
Idag gick skoldagen riktigt fort, måndagar brukar gå väldigt fort då vi har idrott till lunch och sedan bara två lektioner. Trots att vi slutar vid 16.00 så känns inte dagen så lång, hur nu det kan gå till. Idag på idrotten hade vi Doutch Ball (stavning?) som var väldigt roligt. Dock var jag super dålig på det och åkte ut med jämna mellanrum, men vad gör det när man endå har kul? Förövrigt har dagen varit bra - ett STORT plus att det känns som våren är på väg då man kan knyta på sig conversen, låta vinterjackan hänga kvar på galgen, greppa tag i skinnjackan, på med glajjorna, hedseatet i öronen och bara få energi utav att vara ute och känna sig glad och pigg - sådan härlig känsla, verkligen! Läraren drog ut på sista lektionen idag, vilket gjorde att jag missade bussen till ishallen med en minut, vilket jag hade blivit riktigt sur över om det inte hade varit så underbart väder. Jag fick mig nämnligen istället en härlig 20 minuters promenad till träningen. Tränade tills klockan 17.30 då mamma hämtade upp mig och vi åkte och handlade. Nu sitter jag här med den energifråntagande matteboken som jag bara längtar tills jag räknat klart & kan elda upp. Undviker att röra den då jag verkligen inte har lust med det just nu. Vill bara krypa ner under täcket i OnePiecen, kolla Gossip Girl och inte göra någonting alls. Jag hoppas verkligen att solen skiner imorgon också när jag drar upp rullgardinen, hade varit så härligt. Håller ni inte med?

sv: okej

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

sv; tack, så hyemskt mycket, detsamma! coolt med konståkning! :)

sv; kul! aa, jag simmar och brottas, men kör bara fys på brottningen alltså "brottas inte längre" ;)

Sv: Om du inte förstår så lovar jag att jag ger dig en privat lektion i fotografering! :)

sv; ja det tycker jag! du borde kolla , det har hänt en del ganska så roliga saker faktiskt haha! :) kram!

J'

Sv: La que no podia amar :) den är jätte bra, lite drmatisk :D hehe, okii

ja för man vet inte när man träffar dom nästa gång! :( haha, ja verkligen! man blir lite små stolt! ;) haha

Ja det tror jag också! As fin hatt asså!

Ja det måste det nästan vara ! Så underbar en sån hat är !

hatt* haha.. annars kan det misstolkas !

har en frågestund på min blogg, så nu har ni chansen att fråga precis vad ni vill så ska jag svara på dom!:D

http://anderssonj.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

Sv; okay samma här:D




Kom ihåg mig?