Dags för långprogrammet!


Eftersom man åker tvärt om i den ordningen man ligger, så startar jag idag som nummer 18, tia nerifrån! Den som ligger sist startar först så att den som leder efter kortprogrammet startar sist! Nu gör jag mig redo, efter jag sminkat och satt upp håret klart så skall jag gå ner till restaurangen och äta en extra frukost! :) Sedan bär det av till ishallen för att gå på isen runt klockan 12 :) Jag åker som nummer tre i min grupp så förmodligen åker jag runt halv ett! Vi hörs senare - nu kör vi. Peace

SV: och nu följer jag dig :) blev nummer 45 :)

Va snygg du gör dig när du ska ut på promenad =)



KOm gärna in och kika på min sida. Har precis lagt upp nya bilder på ett modell jobb jag gjort. Och senare i veckan kommer jag gå på 2 st castings. Ena ett möte för att kanske bli programledare på en ny tv grej till hösten och sen en reklamfilm. =)




Kom ihåg mig?