Dagens sammanfattning - oskarp och seg dag!

oskarp
Vilken jobbig dag jag haft, bestående av ständigt magont och illamående ända sedan inatt, vaknade upp mitt i natten med kramp i magen, helt svettig och illamående - tänkte att nu var det dags för mig att bli sjuk. Go tajming med när det är både beeptest, prov imorgon & tävling i helgen... :/ Men dagen har gått förbi utan att det blivit värre, bara bättre faktiskt då jag gått runt med Oskars stora och sköna tjocktröja som luktar honom. Med en ibumetin i kroppen och i hoppad i OnePiecen känns det iallafall bättre, hoppas att det bara är något jag ätit eller något ja inte tål för jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Får hoppas på att jag sover bort det mesta inatt, måste iallafall (hur dåligt jag än mår imorgon) pallra mig till skolan och göra naturkunskapsprovet så jag slipper ligga efter inför thailandresan. Nu kommer snart min älskling hit då han gärna får lindra min magont, få mig på bra humör & få mig att glömma att jag är sjuk. Kvällen spenderas framför "så ska det låta" ska bli mysigt!

e inte så kräsen när det gäller film däremot serier, jag gillar svenska filmer och tycker att den har en känsla som faktiskt kommer fram :)q

svara gärna på frågan i mitt inlägg:'

http://mezei.blogg.se/2012/march/nu-fragar-jag-er-d.html#comment



krya på dig!

sv; tack så mkt, detsamma !

Sv: okej, sjuk? :(

skola sen hem och plugga/träna :)

Sv: Åhh tack så mycket dsm! ♥

Ah vad trist med magen - hoppas det kanns helt okej i morgon igen. Ibland far man ju sadana dar random reaktioner mot saker, eller nagon 24-timmarsbacill. Lycka till med provet i morgon!

sv; tycker också synd om mig, haha =(

TÄVLING! om jag var du skulle jag kolla in ;)

http://hannalovisasol.se/2012/march/utkast-mars-18-2012.html#comment

sv; härligt att höra! jo absolut det har jag haft :)

Sv: Jag har inte gjort så mkt faktiskt, mest bara tagit hand om hus, hem och ungar :D Dags att göra kväll nu tänkte jag ;) Allt bra med dig annars o så?

Ja bara bra med mig. Göres?

sv; Min dag har också varit rätt seg!

tack detsamma:)

Usch då! :/ Hoppas du mår bättre imorgon! :)

Sv Ikväll hände inte alls mycket här, men det är det som är charmen med helger hos oss. Lugnt och skönt, hemmavid... bara familjen :D Vad händer imorgon då?

söt :)

ska vi följa varann på bloglovin? :)




Kom ihåg mig?