FN rollspelet...

... fortsätter som sagt idag med! Debatterna diskuteras för fullt i aulan och det får en att bli sjukt trött i både huvudet och kroppen. Efter att ha suttit och disuterat fram och tillbaka hela dagen hoppas vi att få sluta om en stund. Nu tog precis de informella förhandlingarna slut så det är dags att återgå till mötet, tror de flesta längtar tills att få sluta nu! ♥

Bild tagen från Alices blogg!
fn
Idag är jag riktigt sugen på att baka/laga något gott eftersom jag missade frukosten imorse på grund utav att jag försov mig, (inte kände för att vakna). Detta har gjort att min mage suttit och kurrat hela dagen då den inte fått någon mat. Lunchen i skolan var även risgrynsgröt som inte gjorde det särskilt mycket bättre för min mage då jag inte kan äta skolans gröt. Så direkt när jag kommer hem ska jag laga något riktigt gott att äta & sedan gå ut på en långpromenad med hunden för att rensa mina tankar. Det förmodligen att testa göra Chicken Nuggets på lchf vis med två olika dippsåser som blir curry och vitlökssås eller så blir det tacofyllda pannkakor, har inte bestämt mig än men jag hoppas på att det blir gott! :D Ha en bra dag!

sv: Ja det gör jag också :)

Tack så mycket, va roligt att höra :D

Sv: Okej vad bra, ja min dag har vart grym ! :)

Jag älskar att sluta tidigt ! :)



vad gör du just nu då ?:)

SV:Okej ;) Har precis kommit hem från skolan och ska gjöra lite läxor nu :) Kram

hehe tack så hemskt mycket :D

hehe tack så hemskt mycket! :D

Nej inte jag heller, har alltid fullt upp med något! Vad går du just nu? :) Ha en bra dag!




Kom ihåg mig?