DAGEN JAG LÄNGE VÄNTAT PÅ ♥

s
Jag är sååååå den lyckligaste människan i världen just nu - thailand here I come! Nu är det äntligen bokat och klart & nu återstår väntan, planeringen och självaste resan. Ännu ett land till min "ha varit i" lista. Har så sjukt mycket att planera nu så vi hinner göra så mycket som möjligt under tiden jag och mamma är där! Kommer bli så himla härligt med 15 dagar sol, bad, värme, mat, upplevelser och shopping. :)

sv: okej! jag åkte ner till torget i onsdags eller torsdag och skulle in på gina och köpa de rosa jeansen.. men de var såklart slut, haha.. några planer för idag? :D

Sv; Högt upp i Afrika ;) Fast det var flera år sen jag var där men då va de jätte bra! :D

aw, tacktack!



nej, inte så värst! drabbad av influensan :/ sj? ♥

Sv; ja men eller hur! Hihi :D

gud vad härligt med Thialand! när åker ni?

SV: jo min dag igår var bara bra. jag ska nog mest ta det lugnt i helgen, umgås med vänner. du? ha en fin lördag!

Var med i min veckans blogg för att få lite mer läsare ? Det är bara att skriva om du är med i en kommentar, Kram!



Länken tar dig till inlägget direkt!

http://filippaebergstrom.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

sv: hmm jag vet faktiskt inte.

visst kan vi göra det säg till när du föjlt mig så följer jag dig:)

Åhh, vad roligt, min syster pluggar i Thailand och hon ska också ta dykcertifikat snart, hoppas du får det trevligt i Thailand! :)

Gå in på min blogg och kommentera ifall ni tycker jag ska sätta igång med ex. helgens blogg osv!



Det är HELT upp till er guys!



http://sandrastyles.webblogg.se/

sv: vad kul:)

bra, jag blev nr 28 :)

kärleksproblem.. :)

Svar: Ja, tyvärr är jag det

tack så mycket söta du! Dagen blir säkert kanon, jo, har fått en väska, en parfym, ett solkort, och en film än så länge! :)



åh, ska du till Thailand? var där för tre veckor sen! vars ska ni? underbar land de där, du kommer älska de!!

hejhej! hoppas allt är bra med dig! du är verkligen sååå vacker där du står där på bilden :)

följ mig gärna via bloglovin. puss!

avisssssssss!

allt väl? =)

Härligt! :D Ne igår festa jag och idag blire väll att ta lugnt :D

gud vad härligt!:)



sv: allt är kanon!:)

vad gör du ?:)




Kom ihåg mig?