Cover på When I held ya - Moa Lindell

Hittade den här söta videon på Amandas blogg & tycker precis som henne att den var super söt verkligen. Att vissa har sådan fantasi och tid till att göra sådant här är ju bara så roligt! Hon har förövrigt en super fin och inspirerande blogg som är värd ett besök! Kram

Sv; Haha varför inte de? :D Den är gooodast! I alla fall av dom jag testat som är Strawberry cheesecake (tråkig), Chocolate fudge brownie (för mycket choklad) och Cookie dough då, gooood :D haha. Har jag missat någon riktigt god?



Haha okej tänkte nästan att det var så. Ska göra ett nytt försök ikväll :)

hhaha den där är jättebra :D

Svar: Ja visst gör de! Ja! Säg till när du följer mig så gör jag också det:)

sv: tack så mycket! desamma! :)



haha älskar den videon :D

haha söt!

sv: tack så mycket! desamma! :D



haha älskar den videon :D

Sugen på att bli veckans blogg och få 100+ nya besökaren? ;)



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-veckans-blogg-v8-ny-omgang-v9.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer.

/ L I S A ♥

Följer dig med ;)

kram

sv, ja visst är hon ;)

sv: javeet, har verkligen länktat efter att ha det, och kan verkligen inte tänka mig massa sköna sommarkvällar utan en OnePiece, men jag har inga pengar och mamma vägrar betala ;P :/



btw: är det du som står på händer på typ en strand i en bild i headern? otrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggt snygg bild!! helt sinnesjukt! :o :D

vilket land/var är det? :D

sv; ja jag hoppas att det går bra! :)

Jag var på en ö som hette Koh samui.

Sedan i Bangkok! ;)

Vart ska du?

Det var härligt också :)

sv: jag håller absolut med dig!

allt bra?:)

& ja hela garderoben full av odd molly hade man inte tackat nej till ;)

SV: vad kul! det är bara bra med mej. haft en bra dag?

Så söt!

HEEEEEEEEEEEJ SÖÖTIS! =D

Jag har Dagens blogg tävling i min blogg, SJUKT SKOJ! & ännu roligare blir det om du är med, då hade jag blivit jätte glad :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html#comment

KRAM!

Fredag imorgon :D har du några planer? :)

sv: okej

Hoppas du fick en bra dag! :D




Kom ihåg mig?