BLOGG HJÄLP, JA TACK!

a
Är det någon som vet vilken kod som blivit konstig när min blogg beteer sig såhär? Har letat i flera timmar nu och jag blir så trött för hur jag än gör så blir det inte bättre.... Första inlägget är bra, men sedan blir det jätte stort på andra inlägget... och profilbilden och allt hamnar UNDERST på sidan.. Jättekonstigt, snälla hjäääälp! :D

-Jo, det gjorde jag faktiskt :) en köttbullemacka och päron! :D

Har ingen aning, tyvärr ;/

hoppas det löser sig!

Sv: Tack Elina, du är söt!

Du verkar också ha hittat kärleken. :)



Tyvärr vet jag inte vad som har hänt med din blogg, den beter sig lite konstigt.. haha

J'

Sv: Haha, eller hur, lite kul me drama ^^ Hoppas du har haft fin dag du oxå! Kraam

sv: jag vet! så himla gott, och nyttigt med för den delen!

jag hällde ner några cashewnötter med sourcream&union smak i min lila påse, men jag har faktiskt glömt bort att jag hade den eftersom jag åt så mycket annat gott i helgen, men jag ska smaka dom! hoppas dom är goda :)

Svar: Hehe okej :) Om du fick åka vart du ville i världen helt gratis. Vilket land skulle du åka till då? Själv vill jag väldigt gärna åka till Dubai eller Dominikanska Republiken. :) Kram!



Ps. Missa inte chansen att vinna schyssta pilotbrillor i min tävling ;)

sv: okej, härligt! jag pluggar, så jäkla drygt:(

allt bra idag?

kramis

Du har nog lagt in ett </div> eller gjort ett mellanslag i din kodmall ;)

sv; hehe :D mitt täcke och han somnade där så var tvungen att ta kort (a) hihi

bloggving byte?

min blogg http://mosansliv.blogg.se/

Jag tror du har glömt att göra själva designen bredare på din inläggs sida D: När du gör din design bredare ökar du ju i pixlar, det är samma med spalten där du har menyn, så många pixlar du ökar till bredden på dina inlägg måste ökas till meny spalten D: annars brukar den hoppa ner så som din gör

http://www.designadinblogg.se/andra-bredd-pa-din-blogg/

Där står det hur du gör :3 prova och se om det funkar !




Kom ihåg mig?