Årets första glass!

Årets första kulglass blev vid hamnen med Alice & Pierre! :) Var riktigt gott och välfötjänt efter en dag på jobbet. Tack så mycket Alice för att du är så snäll och bjuder, nästa gång är det min tur (y) Nu blir det att vänta på pappa för att kunna åka hem och göra mig i ordning för ikväll blir det UTGÅNG men underbara vänner - ska bli grymt!

image description

åh vad gott!

SV: härligt! jag mår bara bra. springer mellan lägenheten och tvättstugan idag. vad har du för planer?

sv; Hihi, nej det finns det nog inte. Ser gott ut med glass :3 Allt bra idag?



Har vi haft ett bloglovin byte? Annars - vill du göra ett?

sv; Jag följer dig, kollade! :) Solen skiner här också, underbart ju. Jag mår bara bra, faktiskt. Har städat och sådär, och då mår jag alltid bättre. Ska du göra något trevligt under resten av dagen?

gud vad gott det såg ut :)

Tacos är typ alltid gott..ja menar än har ja inte lessnat :) njaa..bara chilla å de tror jag. fixar ju i kontoret å försöker få upp saker på väggarna mm :D sj då?

sv; den var jättemumsig :D haha!

jag har inte gjort ett dugg, iallafall än.. har tänkt att ta en promenad :D själv då? :)

sv; Mysigt :) Min bästa vän ska komma över och vi ska äta tacos, fotografera, titta på film och sånt där allmänt trevligt :)

Sv: Räkor och kräftor! :)

Haft en bra dag? :)

Kram

jadå de tror ja nog gumman :D annars då? va händer ute då? :)

sv: ja eller hur! :D

Fin design, gjort själv? :)

sv: Tack sötnos :)

Yes, en kompis kommer och vi ska laga mat och sånt trevligt! själv då ? :)

Aa :)

Åh så härligt!!! :D

Önskar dig en trevlig helg! :D

sv: hihi, okej :D

tack, jag mår bra! själv? :)

Sv: Ja min dag har varit bra! :)

Kram

härliga bilder! :D

bloglovinbyte? :d

Svar: Ja precis!



Jaha, va kul:D

härligt!

Kan du läsa?;D hahah jag har den redan, står att jag köpt den:)

- Vill du hålla koll på vikten. träna och ha ett hälsosamt liv?

- Har du tappat motivationen och fastnar alltför ofta i soffan med en chipspåse och dricka?



Lugn! http://fitspiration.blogg.se är en blogg som endast postar motiverande och inspirerande bilder för att få dig att nå dina mål! Allt går, bara man vill!

YÄÄÄH! Inga problem sötnos, tänk inte på att bjuda tillbaks! ^^ <3 det var asnice :D




Kom ihåg mig?