Tacokyckling & comp á la hemlagat!

MAT

Måste berätta detta direkt att jag nog lagade den godaste maten på länge just nu, jag verkligen njööööööt under varenda tugga! ♥ Hade jag inte gjort såpas lite hade jag ätit tills jag hamnade i matkoma helt seriöst. Jag lagade i ordning kycklingfärs som jag blandade med gullök och tacokrydda gjord för kyckling, till det kokade jag low carb pasta och slängde ihop min underbara brunsås + gurka. Det blev verkligen hur gott som helst och jag önskar att jag inte åt så fort som jag alltid gör när det blir för gott haha men men jag lagar förmodligen samma mat i morgon så då ska jag se till att njuta lite längre då! Nu ska det bli spännande att se hur träningen går efter en super middag, over and out. Peace

 

 

Såg inte så dumt ut det där! :)



Vad tycker du om mina nya skor? :D



Ha en fortsatt grym fredag!

Menar du att jag ska ge tips på vart ni ska åka eller menar du vad man kan göra i Thailand? :)

Hej! Fin blogg! Btw, gullig header! :D



KRAM!

Allt bra idag? :)

sv: åh man tackar!:D desamma:)

Vi var på snorkling i Koh samui som var supercoolt man badade bland typ tusen olika fiskar, sen kan man även kolla på tripadviser.com där dem har massa tips på olika aktiviteter! ;)

Sv; Härligt! Samma här :)



Vad ska du göra ikväll?

SV; Jag är alltid ledig på fredagar! Haha. Så är det när man har en chef inte tycker att man ska jobba ihjäl sig. As nice! ;D



Mums, det där såg gott ut! Får testas :)

Mumms.. :)

hihi,allt bra?:)

Sv: hihi,det var så lite så! Tack :D ja då! Har sportlov och är i fjällen :) för dig då?



KRAM

sv; blir bara mys med familjen och träning! ;)



Själv?

sv: okej. jo den var bra :) sj?

sv: ja dem har gjort det riktigt bra :D



ha en superfredag!

nej, precis! man har ju inte de! :) allt är fint, hur är det själv? :D

SV: vad härligt! har du haft en bra fredag? har du planer för helgen?

sv: Va bra! Skolan verkar asa bra, bättre än friskola :D

Ja hoppas ja kommer trivas!:D

sv: tack! :) ja det är det verkligen :)

Heej! Nu är Dagens blogg vinnare utsedd :)! kika in och se om det blev du. Annars får du ju anmäla dig igen :D ! KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-3.html#comment

sv: jag går på plusgymnasiet, sämsta skolan jag gått på! De bryr sig inte alls om oss elever osv.

Ifall rektorn tillåter så kommer jag gå stylist utan att behöva gå om :D

kram

gott! :D

de såg kalasgott ut!!

sv: nej bara slöat och fixat mina naglar, själv? :)

mmm såg gott ut ;)

Sv: ja, det hade varit jätte mysigt!

Ska bara försöka hinna med det oxxå, har ganska mycket att göra men om jag hinner så hör jag av mig så vi kan gå ut tillsammans ! :D<3

sv; träna och träna.. nej med jag dansar klassiskt och hip hop! ;)

sv: det var det också! :)

sv; jadå det är ju så sjukt roligt! Man får bra träning också så det är bara bra :D

sv; tack så mycket! :)




Kom ihåg mig?