60- års fest! :)

Nu tillbringar jag resten utav min kväll med att hjälpa min kompis far som fyller 60 att servera på hans 60-års fest! :) Se hur "äldre" firar. Ska inte undervärdera dem, de orkar säkert parta längre än oss ungdomar ;) Ska bli kul att se vad de går för ^^ På plats finns käk, presenter, live musik, singstar, ännu mer mat och FULLT av göatt folk! Vi hörs imorgon!

ha en skön kväll :)

sötis!

sv; åh tack ! :D

hejhej!

hoppas allt är bra med dig ikväll :)

är du intresserad av ett bloglovinbyte?

kram kram

sv; men va härligt! det är bara bra med mig också :) hihi

jag lägger till dig nu på en gång, så lägg till mig också!



vad gör du uppe så sent ? :)

kram

sv: härligt! :):) jag har nu lagt till dig och blev nr 50 :):) lägg nu gärna till mig också (a) KRAAM.

nojjz.blogg.se




Kom ihåg mig?