Träningsläger!

Ja, anledningen till att jag inte uppdaterar nu för tiden är eftersom jag är på konståkningsläger i Lysekil. Vi tränar varje dag och har inte mycket tid över till att blogga, samtidigt som min blogg.se app på mobilen inte funkar vilket leder till att det isåfall blir inlägg utan bilder som är 100 gånger tråkigare som jag försöker undvika. Här har jag (vi) det i alla fall jätte bra, vad behöver man mer än mat, sömn, umgänge, bus & träningar?! Inget med andra ord. Idag är sista heldagen vilket resulterar att det är halvdag imorgon innan lägret för i år är slut :( Hade gärna velat stanna en vecka till men på måndag blir det att återgå till verkligheten med jobb igen innan nästa läger drar igång vecka 31.

Förövrigt går träningarna bra och jag börjar komma igång igen. Längtar redan tills nästa läger börjar men först ska det bli ny uppladdning, så kallad lön ;) Hoppas alla njuter av sina sommarlov trots att vädet inte är så bra. Snart kommer solen fram hoppas jag! Vi hade tur o tajmade vår lediga dag på lägret med sol. Vi hade torsdagen ledig vilket var otroligt härligt då solen tittade fram mestadels utav dage! :) Over and out, Peace!



Kom ihåg mig?